mandag den 8. november 2010

Ny biotop

Jeg har haft svært ved at forholde mig til min "skov-biotop" i dette semester. Jeg har slet ikke kunne komme i gang med den igen efter at den blev overmalet.
Derfor har jeg besluttet mig til at skifte biotop (selvom det er lidt noget bøvl), og har bestemt mig for en "søbred/skov-biotop", som også er et sted jeg kender godt i forvejen, ligesom min sidste biotop. Det er også et meget offentligt sted, men jeg har aldrig oplevet det "ødelagt", og ved at gå lidt ind i krattet skulle evt. fælder forblive uopdagede af forbipasserende. Dette er for resten også stedet, hvor jeg lavede "ringe i vandet", da vi lavede landart på sidste semester.
(Foto: Hans Erik Nielsen)

Så nu skal jeg i gang med at sætte lidt fælder, og håber at alt kravl ikke er blevet udryddet af de sidste nætters frost.

1 kommentar:

  1. Hej Lotte

    Helt fint med et biotop skift - det er jo vigtigt, at du har lyst til at bruge masser af tid der ;-)

    Jeg er spændt på at følge med...

    Vh Ida

    SvarSlet