mandag den 14. september 2009

Linoleum

Tålmodighedsprøven i værkstedsfag *smil*
Først skar jeg motivet ud af et print jeg havde lavet af et billede fra biotopen.
Så vendte jeg papiret om, og markerede med blyant på linoleummet, hvad der skulle skæres væk.
Resultat ved pause.
Det færdige resultat.
Og nu er det så spændende hvordan dette indlæg kommer til at se ud, da jeg har prøvet noget nyt med billeder, og hentet dem fra min hjemmeside. Blogger blev ved med at vende dem på højkant, hvis jeg uploadede dem direkte.

2 kommentarer:

  1. Du er go´til det med billeder... der er noget 'dragende' ved dine indlæg *S* - har du prøvet at oploade billeder via Flickr?!

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Jeg har netop uploaded et billede til flickr - men jeg har lidt svært ved at se, hvad jeg skal bruge flickr til, hvis det kun er til at "hoste" billederne, det kan jeg gøre på min egen hjemmeside.
    Mvh. Lotte

    SvarSlet