torsdag den 20. januar 2011

Bænkebiderne har fået unger..

Ej hvor vildt - mine bænkebidere har fået unger *stort hurra* ;-)
De er godt nok bitte bitte små, men jeg må da lige prøve om jeg kan få taget et billede af dem.
Hvor er det fedt - jeg er blevet mormor *fnis*....De fik et stykke pærer i barselsgave..

Og nu med billeder:

På billedet herover: baby (sort pil), "teenager" (rød pil) og voksen (lilla pil) bænkebider.
Der er bænkebidere i mange mange størrelser i terrariet lige nu.

Herunder: et lidt utydeligt billede pga. kalk på glasset, men ud for de røde pile, er "baby"-bænkebidere.
Bemærk især den længst til venstre, hvor langt den er nede i jorden - det troede jeg altså ikke bænkebidere kunne, men jeg er blevet klogere - de voksne bænkebidere graver sig også ned ind imellem (når jeg glemmer at vande en dags tid).


Nå, det var så alt her fra fødegangen - på gensyn når der igen sker noget spændende ;-)

3 kommentarer:

  1. TILLYKKE med den ny status;O)
    Må vi se vidunderet, hi-hi!!

    SvarSlet
  2. Jamen, der er nok 100 af dem. Har taget billeder, men er ikke kommet så langt, at de er nået herind. I øvrigt, så er de allerede begyndt at blive brune (de var hvide i starten) - så det går stærkt *smil*...

    SvarSlet
  3. Jamen, den slags farveskift skaber nok ikke li'så stor furora i dyreverdenen så, bare DU ved hvem far'en er;O)

    SvarSlet