torsdag den 24. februar 2011

Jeg har MUS!

Ja, egentlig så vidste jeg det godt - jeg har mus - på biotopen altså ;o)
Om sommeren har jeg tit set dem pile over skovstien, og set deres huller i skrænten langs med stien - men her i vinter har de ikke vist sig, når jeg har været på besøg, og jeg har heller ikke set spor efter dem - går ud fra at de er smuttet rundt under sneen.

På min jagt efter trolde fandt jeg såmænd - TADAAAA - et lille musebo
(og Ida, du kan ikke være bekendt, hvis du nu siger at der ikke bor en mus her *grin*)
Endelig spor efter andet end hunde på biotopen.
Faktisk så jeg også både EN solsort og hele TO musvitter - men de var lidt for hurtige til at mine forfrosne fingre nåede at få kameraet i stilling, og jeg så ikke spor efter at de skulle have været nede og skrabe i sneen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar